Wyświetlenia ♥

niedziela, 8 kwietnia 2012

Śmigus Dyngus !

Heejka ! 
Tak jak pisałam o 6.00 wyszłam z Alą  na spacer z psami ,nie było nas przez 30 min, aparatu zapomniałam wziąć ,ale cóż .Dziś wkleję zdjęcie z wakacji ,no one strasznie mi się podoba.
Także o to one ! ; ) 


Kocham to zdjęcie ! ♥
A tak ,żeby było jasno. Ja ta duża Ala ta mała ; )
http://foto-ala.blog.pl/ - to jest blog Ali zapraszam.



No i wgl. jest śmigus dyngus ,a ja jeszcze dziś nikogo nie oblałam. Ale nadrobię ,nadrobię. Dzisiejszy dzień myślę ,że będzie udany . Jeszcze raz wesołych Świąt ! 








PS . Ala jeśli przypadkiem wyślą Ci bloga czy jakoś na niego trafisz , to wiedz ,że o 18 będziesz mokra ,bo jakoś do kościoła nie zamierzam Cię oblewać . ;*












                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz