Tak ,tak Ala chyba się zakochała .Na reszcie ! ; )
A więc wgl ,to Ala wczoraj ze mną założyła swojego bloga ,z tąd to powiązanie tych dwuch innych kont. W nocy zasnęłyśmy około w pół do 3 .Może i fajnie ,ale musałyśmy wstać o 5.30 żeby wyjść z psem na dwór (długa historia) . No i trochę zaspałyśmy,ale co tam i tak nie wyszłyśmy za późno ,bo o 7.30 . Dziś jadę do lekarza ,bo jestem trochę przeziębiona i na zakupy. Jest spoko. ; )
Super blog ;DD ;P
OdpowiedzUsuńKiedy bedzie wkońcu na fejsie ? :D
OdpowiedzUsuńJuż tęsknie :P
i musimy sie spotkać potakć <3
Ala ;*